Branding

Branding

„OK, dar la ce mă ajută să am un brand și un logo profesionist?”

„OK, dar la ce mă ajută să am un brand și un logo profesionist?” – aceasta este o întrebare care ni se pune uneori de potențialii clienți care simt nevoia unei identități pentru business-ul lor, dar nu știu de unde să pornească.

Înainte de a le răspunde concret, le spunem că deși mai toate companiile au un nume comercial, doar o mică parte din ele au „acel ceva” ce poate fi denumit un brand în adevăratul sens al cuvântului. Pentru că un brand real înseamnă o experiență în sine.

Dacă brandurile nu ar conta, cu toții am cumpăra produse de bază, accesibile ca preț, fără să fim atenți la marca lor. Însă o strategie de branding bine pusă la punct poate poziționa o afacere pe piață exact în punctul țintit de client. În momentul în care începem să lucrăm împreună, vom avea o serie de discuții pentru a înțelege exact filosofia companiei și obiectivele care se doresc a fi îndeplinite. Vom face așa-numitul audit de brand, după care vom trece la procesul de creație.

Dacă încă nu ai o denumire potrivită, te putem ajuta în procesul de identificare a acesteia, realizând brand naming-ul, urmat de crearea identității grafice. După ce vom cădea de acord asupra logo-ului, îți vom pregăti manualul de brand, astfel încât să ai la îndemână regulile care îți vor asigura o imagine unitară a brandului atât online, cât și offline (afișe stradale, packaging etc.)

SOLICITĂ O OFERTĂ PERSONALIZATĂ