Influencer marketing
Despre proiect
Majoritatea antreprenorilor din generația Millennials doresc să-și vadă produsele în mâinile unor persoane relevante în lumea online. Nimic nu se compară cu sentimentul când o vedetă apelează la serviciile tale sau îți alege produsele și chiar le promovează în rândul comunității sale. O astfel de promovare poate genera rezultate incredibile pentru notorietatea afacerii, dar în același timp stimulează semnificativ și vânzările.
Pentru a crește brand awareness-ul în cazul clientului Tagretti, am apelat la o campanie de PR Gifting, având în vizor o serie de influenceri cunoscuți la nivel național. Amintim doar câteva nume: Alina Ceușan, Ioana Grama, Anca Sînă Serea, Mira, Mădălina Merca, Laura Giurcanu, Sânziana Negru etc. Am început cu crearea unui concept de campanie, iar ulterior am intermediat întregul proces de intermediere.
Influencer marketing
Concret, ne-am ocupat de:
✔ Contactarea influencerilor și obținerea confirmării că își doresc produsele respective
✔ Crearea unui concept personalizat de campanie
✔ Crearea unor scrisori personalizate pentru fiecare influencer
✔ Configurarea pachetelor-cadou împreună cu clientul
✔ Transmiterea datelor de contact în vederea livrării produselor
✔ Monitorizarea, distribuirea și valorificarea materialelor postate de influenceri în social media
Campania a generat un adevărat boom în rețeaua de socializare Instagram, crescând numărul de urmăritori al contului cu peste 1000 de utilizatori noi.