Social Media Management

sapient creative social media management

Despre proiect

În momentul în care am preluat partea de strategie online pentru Ristretto, acesta era deja un brand cunoscut în oraș, iar cafeneaua din Piața Unirii (singura deschisă la momentul respectiv) era frecventată de un public cu venituri medii și peste medii. Altfel spus, în offline se contura deja o comunitate care împărtășea valori similare, iar misiunea noastră a constat în primul rând în formarea și stabilizarea acesteia și în online.

După numeroase ședințe de brainstorming cu clientul, în cadrul cărora am încercat să cunoaștem cât mai mult despre filosofia din spatele brandului Ristretto, am conturat o strategie online care are la bază umorul și preferința pentru servicii și produse de cea mai înaltă calitate. Mixul nostru de conținut a funcționat excelent, astfel încât postările organice au engagement-uri uluitoare, comunitatea online s-a extins semnificativ, iar feedback-ul publicului a rămas pozitiv de la începutul colaborării și până astăzi.

Social Media Ristretto

Data
2019 - prezent
Client
Ristretto
Categorie